středa 18. dubna 2012

Série J

JESTLI ZŮSTANU (IF I STAY)

#1 Jestli zůstanu (If I Stay) - vyšlo v čj, 2. vydání Zůstaň se mnou 
#2 Where She Went

 8492825

JEZDCI ČASEM (TIME RIDERS)

#1 Jezdci časem (Time Riders) - vyšlo v čj
#2 Jezdci časem: Predátoři (Day Of The Predator) - vyšlo v čj
#3 The Doomsday Code
#4 The Eternal War
#5 Gates Of Rome
#6 City of Shadows
#7 The Pirate Kings
#8 The Mayan Prophecy

The Doomsday Code (TimeRiders, #3) The Eternal War (TimeRiders, #4) Gates of Rome (TimeRiders, #5) City of Shadows (TimeRiders, # 6) The Pirate Kings (TimeRiders, #7) The Mayan Prophecy


JOHN CLEAVER


#1 Nejsem sériový vrah (I Am Not A Serial Killer) - vyšlo v čj
#2 Já, monstrum (Mr. Monster) - vyšlo v čj
#3 I Don't Want to Kill You


  I Don't Want to Kill You (John Cleaver, #3)



JOHN NA KONCI UMŘE (JOHN DIES AT THE END)

#1 John na konci umře (John Dies at the End) - vyšlo v čj

   

2 komentáře: