pondělí 11. března 2013

Sara Shepardová - Nikdy v životě (Hra lží #2)

Název: Nikdy v životě
Původní název: Never Have I Ever
Autor: Sara Shepard
Žánr: YA
Série: Hra lží
Díl v sérii: 2. díl
Počet stran: 220
Nakladatelství: BB art
V ČJ: vyšlo 12. června 2013

Kdokoli mohl zatoužit po mé smrti...

Ještě nedávno jsem měla všechno, co si jen dívka může přát: báječné přátele, úžasného kluka, skvělou rodinu. Nikdo z nich ovšem netuší, že jsem odešla - že jsem mrtvá. Moje místo totiž zaujala má znovunalezená sestra-dvojče Emma, která se pokouší vypátrat mého vraha. Spí v mém pokoji, nosí moje oblečení a mé rodiče oslovuje mami a tati. A můj vrah ji sleduje na každém kroku. Ze svého života si toho moc nepamatuju, jen záblesky a krátké okamžiky, takže jediné, co můžu dělat, je pozorovat Emmu, jak se snaží vyřešit záhadu mého zmizení…


Série Hra lží

  
  

Žádné komentáře:

Okomentovat