neděle 11. září 2011

Páni mají radši sukuby/Gentlemen Prefer Succubi


Název: Páni mají radši sukuby
Originální název: Gentlemen prefer succubi
Autor: Jill Mylesová
Proč jsem knihu četla: sama nevím
Jak jsem se ke knize dostala: Koupila jsem ji v Levných knihách.
Jak dlouho jsem četla: 2 dny
Počet stran: 320

Anotace: Kdo by tušil, že anděl může dostat dívku do tolika pekelných potíží? Jackie Brightonová, mladá a seriozní archeoložka, se toho rána probudila v kontejneru a celý následující den je ještě podivnější. Její důvěrně známé poprsí velikosti B se nějak zdvojnásobilo na velikost D, sexuální apetit se stal neukojitelným a patrně měla svůj první sex na jednu noc... s padlým andělem. Vše, co si pamatuje, jsou zvláštně hypnotické oči krásného Noema... a pak temného cizince, jehož kousnutí ji přeměnilo v nesmrtelnou vzrušující svůdnici.

Oblíbené hlášky:
"Nemůžu zvolit. Oba mi jdete na nervy úplně jinak."

"Hrob nejstaršího a nejzlejšího ze všech upírů? To není zdaleka tak děsivé jako Remy při slevách bot."

* * * * *

"Byla to zřejmě pěkně divoká noc, když jsem si nebyla schopna vybavit, proč se probouzím v kontejneru." Já ty originální romantický začátky žeru.
Tuhle knížku jsem si koupila z nějakého nejasného popudu v Levných knihách. Hlubší smysl v tom nehledejte. A nehledejte ho ani v knize.
Naprosto obyčejná, ne zrovna štíhlá, Jackie se probudí s něčí večeří na hlavě v kontejneru a netuší, co se stalo. Pomalu jí docvakne, že spala s tajemným neznámým, kterého záhy potká, vzpomene si na něčí kousnutí a stává se sukubou. (Jo, měla to holka rychlý, pokud nepočítám tu vášnivou noc). Z tajemného neznámého se vyklube padlý anděl Noe, z kousnutí upír a hlavní hrdinka má o zábavu postaráno. Láska, sex a nadpřirozená sebranka - to nikdy nedělalo dobrotu. Zlatej Rock ´n´ roll. Jenže Jackie se nám zjevně nudí a naivně vymýšlí blbosti, kde jí krk nezachrání ani kamarádka Remy. A tak se konečně setkává se Zanem a s dalšími, pro "děj" naprosto nepodstatnými, postavami. Poté proběhne honba ve stylu rychlolovců pokladů a vztahy se nám zamotají a vyostří, aby nakonec došli k celkem vtipnému konci. Ale nemějte to jim za zlé, já se u té knihy bavila.
Přiznávám, čekala jsem úplně něco jiného, než bylo v knížce. Ano, byla jsem varována. Přece jen si pod pojmem sukuba představuji charakterově, povahově a vzhledově jinou osobu, než tu "totální trubku" (Promiňte mi ten výraz.) Jackie, která mi svým chováním lezla dokonale na nervy. Děj taky silně pokulhává. Stále jsem čekala nějaké šokující odhalení ve prospěch naší hrdinky, popřípadě její zmoudření. No, nedočkala jsem se. Přesto hrdě prohlašuji, že si přečtu i pokračování. I když je to slaďák a v překladu bylo pár překlepů. Slátanina, neslátanina, četlo se to dobře.
Co můžete tedy od knihy očekávat? Padlé anděly, upíry, démony, sukuby a sex. Jednoduše příběh ze života.

Celkové hodnocení: 4 hvězdičky

Žádné komentáře:

Okomentovat