čtvrtek 12. dubna 2012

Margaret Stohlová, Kami Garciová - Nádherné vykoupení (Kronika prokletých zaklínačů #4)


Název: Nádherné vykoupení
Původní název: Beautiful Redemption
Autor: Margaret Stohlová, Kami Garciová
Žánr: YA, fantasy
Série: Kronika prokletých zaklínačů
Díl v sérii: 4. díl
Počet stran: 392
V ČJ: vyjde

V ohromujícím závěru Kroniky prokletých zaklínačů má Ethan po tragických událostech Osmnáctého měsíce jeden jediný cíl: najít cestu zpátky ke své milované Leně. Ta se v Gatlinu snaží o totéž a chce Ethana zpátky za každou cenu. Ale nebezpečí číhá všude a jejich úsilí možná nebude stačit k tomu, aby opět změnili svůj osud...

V překladu by měla vyjít v březnu 2013 u nakladatelství Knižní klub.

1 komentář:

  1. Už jsem tu knížku četla a musím říct, že tahle série mě fakt nadchla a je pravda, že tento čtvrtý díl mi přešel jako takové doplnění, happy end :)
    Ale musím říct, že jsem ještě nikdy nevzala do ruky 2x stejnou knížku, ale tohle mě uchvátilo natolik, že uvažuji o tom, si celou sérii přečíst znova...

    OdpovědětVymazat