neděle 8. listopadu 2015

Obálky přes kopírák V.


V pořadí už pátý článek "Obálek přes kopírák". 
Trvalo mi pekelně dlouho, než jsem tento článek zveřejnila (Kdybych o tom sáhodlouho nemluvila, tak už mám za tu dobu udělané další dva).J
S každým novým článkem tohoto "projektu" opakuji pořád to stejné. Nevadí mi, když se pěkné obálky opakují. Někdy není jiná možnost a sehnat práva k originální obálce stojí někdy spoustu sil, přičemž ve výsledku se musí nakladatelství spokojit s vlastní verzí, byť by čtenářům rádo nabídlo původní obálku. Některé se povedou, jiné působí jako z jiné dimenze. A u některých mám chuť umlátit autora obálky prvním titulem, který se nachází v mé blízkosti. 
Svým způsobem mě hledání stejných obálek baví. A někdy se mi naskytnou samy.
Nechtějte, abych vypisovala název každé knihy (to by ten článek měl zpoždění ještě půl roku JMyslím, že bylo dost řečí, takže se kochejte vyloženě obrázkovým článkem.


















































































































Toť vše.J
PS: Mám kompletně přeobálkováno. J

Zdroje obálek: stránky jednotlivých nakladatelství, bux.cz, databazeknih.cz, goodread.com

5 komentářů:

  1. Ja idem zmeniť profesiu - idem byť grafik a budem navrhovať obálky. Kopírovanie mi ide dobre, tak čo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja ťa neskutočne obdivujem za tieto články :D

    OdpovědětVymazat
  3. Neskutečné kolik knih má stejné obálky. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. neuvěřitelné ! takhle to vypadá hrozně prijde mi ze kazda kniha je stejna :D pritom v knihkupectví mi prijde ze obálkový svět je tak rozmanitý :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nemůžu si pomoct, ale když jsem uviděla ty dvě obálky se zrzkou (Madeline Hunter), tak se mi hned vybavila kniha Les rukou a zubů :D

    OdpovědětVymazat