úterý 21. června 2011

Julie Kagawa - Železná královna (Železná víla #3)

The Iron Queen (The Iron Fey, #3)Název: Železná královna
Původní název: The Iron Queen
Autor: Julie Kagawa
Žánr: YA, fantasy
Série: Železná víla
Díl v sérii: 3. díl
Počet stran: 358 (EN)
V ČJ: nevyšlo

"Za méně než dvacet čtyři hodin mi už bude sedmnáct. I když, technicky vzato, vlastně mi nebude sedmnáct. Byla jsem v Zemi víl příliš dlouho. Když jste v říši, nestárnete. Takže zatímco v reálném světě utekl rok, já jsem asi jen o pár dní starší, než když jsem se ocitla v říši. V reálném životě, jsem se nezměnila."
***
"Jmenuji se Megan Chase.
-
Myslela jsem, že to skončilo. Že můj čas s vílami, rozhodnutí, která jsem musela udělat, obětovat ty, které jsem milovala, to vše, že je za mnou. Ale bouřka se blíží, armáda Železné víly, která mě zatáhne zpátky, s kopáním a křikem. Odvede mě od vykázaného prince, který přísahal, že bude stát po mém boku. Vtáhne mě do jádra konfliktu tak silného, že si nejsem jistá, jestli někdo přežije.
Tentokrát nebude cesty zpět."

Překlad anotace © Cukrblik

Nakladatelství Knižní klub vydávání této série pozastavilo, vyšly pouze první dva díly - Železný král a Železná dcera.

2 komentáře:

  1. Můžu se zeptat proč kniha neni nekde k sehnání ? A proč

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původně měl tento díl vyjít u nás v překladu, ale nakladatelství Knižní klub vydávání této série pozastavilo kvůli nízkým prodejům, vyšly tedy pouze první dva díly - Železný král a Železná dcera.

      Vymazat