pondělí 29. července 2013

Rachel Hartmanová - Serafína (Serafína #1)

Název: Serafína
Podtitul: Příběh draků
Původní název: Seraphina
Autor: Rachel Hartmanová
Série: Serafína
Díl v sérii: 1. díl
Počet stran: 352
Nakladatelství: Fragment
V ČJ:  vyšlo v říjnu 2013

V zemi zvané Gored žijí již po čtyři desetiletí lidé a draci v míru. Po tajemné smrti lidského prince je však příměří ohroženo. Podaří se Serafíně, která před světem skrývá své životní tajemství, odhalit skutečného vraha?

„Valící se vlna mě smetla. Dostala jsem loktem do brady, někdo mě kopl do kolena, až jsem spadla. Další prchající mi přeběhl přes lýtko, jiný mi dupl na hlavu. Uviděla jsem hvězdičky a okolní výkřiky zeslábly. A najednou tu zase byl vzduch a prostor.

Na krku jsem ucítila horký dech. Otevřela jsem oči. Stál nade mnou drak, jeho čtyři nohy se podobaly pilířům nějaké svatyně. Málem jsem znovu omdlela, ale jeho plamenný dech páchnoucí sírou mě rázně probral k vědomí…”


Série Serafína
 

Žádné komentáře:

Okomentovat